- Podrobnosti
Vážení kamarádi, závodníci a závodnice,
srdečně Vás zveme na naši závodní akci. Vzhledem ke kladným ohlasům z Vaší strany, neomezeným hlukovým limitům a možnosti jezdit až do setmění, padla volba na již ověřenou lokalitu letištní plochy mezi vesnicemi Kámen a Věžná na Pelhřimovsku. Závod bude probíhat za standartních podmínek, které znáte z našich akcí. Závod je vypsán pro sportovní a závodní automobily do r. v. 1985. (typ) Výjímku mají pouze sportovní a závodní vozy Škoda do r. v. 1990 (Škoda Rapid, škoda Favorit). Příjezd je možný už v pátek 16. 9. od 17 hod.
Otevřený oheň je přísně zakázán (grill na uhlí/plyn povolen). Toaleta bude řešena TOI TOI.
Přísný zákaz parkování vozidel na travnatých plochách. Vleky na trávě stát můžou.
Bezpečnostní předpisy
Základní vybavení vozidel - čtyřbodové pásy, 2kg hasicí přístroj, tažná oka
Doporučené vybavení - odpojovač baterie, bezpečnostní rám
Do závodu nebudou připuštěny automobily, nesplňující základní požadované vybavení a také vozidla, která mají zatmavená skla
Vybavení jezdce - kombinéza, přilba, uzavřená obuv, rukavice
Chování na trati
Závod je vypsán jako okruhový. Je přísně zakázáno driftování, otáčení přes ruční brzdu, zbytečně agresivní výjezdy ze zatáček apod.
Startovné
Jezdec 1700,-
Dabléři 1400,-
Rozdělení tříd:
• Do 1300 ccm3
• Do 2000 ccm3
• Nad 2000 ccm
Pokud nebude třída obsazena minimálně třemi jezdci, posouvají se o třídu výš.
Věcnou cenou bude odměněn nejstarší závodní automobil.
Časový harmonogram:
Pátek 16. 9.
17:00 – příjezd na místo, příprava zázemí, postavení tratě
20:00 – administrativní přejímka
Sobota 17. 9.
7:00 – administrativní a technická přejímka
8:45 – rozprava
9:00 – start volných tréninkových jízd
12:30 – začátek měřených jízd
15:30 – vyhlášení výsledků
Uzávěrka přihlášek je 15. 9. 2022
Registrace zde nebo Jiří Kiml 606 024 329, Vladimír Jokl 602 740 907
Příjezd na letiště
- Podrobnosti
ACC Brno opět pořádá tradiční (od roku 1996) setkání historických závodních a sportovních automobilů na Autodromu ve Vysokém Mýtě. Akce se uskuteční v sobotu 28. 5 .2022.
Časový plán:
- od 7:00 příjezd do areálu, tech. přejímka, registrace
- 8:30 rozprava
- 9 - 12:00 volné tréninkové jízdy
- 12:00 - 13:00 přestávka
- 13:00 - 15:00 měřené jízdy
- 16:00 vyhlášení výsledků
- 17:00 odjezd účastníků
Akce je určena pro historické závodní a sportovní vozy do r. v. 1985 (typ). Technické a bezpečnostní předpisy jsou zde .
Upozorňujeme, že bude probíhat měření hluku (stejně jako v loňském roce), limit je 100 dB. Vozidlo, které nebude splňovat hlukový limit, nebude připuštěno!
Vypsané kategorie (budou upřesněné podle počtu přihlášených):
- do 1300 ccm
- do 1600 ccm
- do 2000 ccm
- přes 2000 ccm
- dámský pohár
"Dámský pohár" je vypsán pro ženy za zjednodušených bezpečnostních podmínek (helma, uzavřený oděv a obuv), které budou upřesněny v rozpravě. Ženy mohou jet libovolným benzínovým vozem s pohonem jedné nápravy.
Startovné bude stanoveno podle počtu startujících v rozmezí 2.000,- až 2.500,- na jezdce a bude vybíráno na místě. Účastnice dámského poháru mají výši startovného 800,- Kč.
Maximální počet přihlášených je 25 vozů! V případě nenaplnění tohoto počtu závodními vozy, má pořadatel právo doplnit startovní pole zájemci dle vlastního uvážení.
Registrace zde nebo Vladimír Jokl 602 740 907
Uzávěrka přihlášek 23. 5. 2022
- Podrobnosti
Zveme Vás na tradiční celodenní akci, kterou pořádáme dne 28. 5. 2022 na Autodromu ve Vysokém Mýtě.
Závod je vypsán pro sportovní a závodní automobily do r. v. 1985. Výjímku mají pouze sportovní a závodní vozy Škoda do r. v. 1990 (Škoda Rapid, škoda Favorit). Akce je omezená počtem 25 automobilů. Upozorňujeme, že provozovatel závodní dráhy měří hluk závodních vozů. Maximální povolena hranice je 100 decibelů. Startovné bude 2.000 - 2.500,- Kč na jezdce, určí se podle počtu startujících.
Podrobné informace (propozice, časový plán, bezpečnostní opatření) zveřejním začátkem měsíce května.
Registrovat se můžete zde.
Bližší informace podá Vladimír Jokl tel. 602 740 907.
Vladimír Jokl
Auto Classic Club Brno
- Podrobnosti
V uplynulých dvou letech se nám nepodařilo zorganizovat jízdy na velkém okruhu. Poslední závody na Masarykově okruhu v Brně jsme jeli na podzim 2019. Ani plány pro rok 2021 nebyly úspěšné, proto jsem opět mohl soustředit na seriál závodů do vrchu Maverick Hill Climb Czech. Konkrétně Vírské serpentiny, Náměšť nad Oslavou, Autodrom Brno a Lanškroun. Bohužel celou sezónu jsem se trápil s karburátorem a zapalováním svého vozu, proto jsem zbylé podniky vynechal. Přesto jsem v kategorii HA1-K do 1300ccm obsadil celkově první místo ze sedmi bodujících jezdců.
Stejnou cestou se vydala i jediná závodnice našeho týmu – Anna Kimlová. S vozem BMW 318 Ti absolvovala celý seriál Maverick Slalom – Trophy. Jednalo se o její premiérovou sezónu, navíc s novým autem, se kterým absolvovala pouze jeden testovací den na autodromu v Mostě. Po lehkém zaváhání a drobných technických problémech v první části sezóny se její výkony stabilizovaly a v celkovém hodnocení třídy AS – S1 -2000ccm obsadila čtvrté místo, jen tři body od stupňů vítězů. V dámské trofeji to bylo také čtvrté místo se ztrátou 13 bodů od podia.
Zcela novou disciplínou našeho klubu se staly vytrvalostní závody na okruzích. Jedná se o 4 hodinový závod kde hlavní myšlenkou a cílem je umožnit jezdcům účast s jakýmkoliv sériovým vozem. Žádné radikální úpravy, žádné rámy, žádné závodní pneumatiky, žádné odlehčení karoserie. Zachován musí být kompletní interiér i zadní sedačky. Posíleny můžou být brzdy, podvozek, upraveno může být sání a výfuk(maximálně 102dB). Při technické přejímce se kontroluje především hasící přístroj, únik kapalin a celkový technický stav vozu ve smyslu „Jako by to mělo projít STK“. Kategorie jsou pouze dvě. R1 – nad 100kw/1 tuna R2 – pod 100kw/1tuna.
Těchto závodů se budeme účastnit s vozem BMW 318ti, tím vozem, se kterým Anna Kimlová závodí ve Slalom Trophy.
V prvním závodě konaném 20.6 se náš tým ve složení Anna Kimlová, Antonín Daniel, Jiří Kiml st. a Jiří Kiml ml. umístil v kategorii R2 na 9. místě ze 14ti. V celkovém pořadí na 12. místě z 25ti týmů. Ujeli jsme 87kol.
Druhý závod se konal 29.10 Kvůli husté mlze byl zrušen volný trénink i kvalifikace a startovní rošt byly auta seřazeny podle poměru výkon/hmotnost. Posádka ve složení Jiří Kiml st. Jan Blaha a Lubomír Vacek obsadila ve své kategorii R2 7. místo ze 17ti, celkově pak byla 15. z 29. Ujeli 86kol.
Nutno podotknout, že závod párkrát poznamenalo vyjetí safety caru a poté i přerušení závodu pro odstranění nepojízdných vozů z trati. Z tohoto důvodu se bohužel za volant nedostal čtvrtý jezdec – David Šplíchal, který byl celý den v roli mechanika.
V roce 2022 jsou vypsány 3 termíny vytrvalostního závodu.
Po roční pauze se mezinárodní mistrovství ČR v jízdě do vrchu spojilo s Maverick Hill Climb Czech.
Také je už vypsán předběžný kalendář Maverick Slalom – Trophy.
Termín akce ve Vysokém Mýtě už máme jistý – je to sobota 28.5
Akce na trati Kámen – Věžná se bude řešit v průběhu jara pokud možno tak, aby nenastala kolize v termínech z výše uvedenými akcemi.
Za náš klub přeji mnoho kilometrů v závodních vozech, štěstí, zdraví a hlavně – buďte pozitivní a zůstaňte negativní, abychom se mohli v nové sezóně potkat na závodních tratích.
Jiří Kiml ml.